Skyline

Skyline

måndag 31 januari 2011

Det kommer mera ...

Det kommer att komma mera på bloggen ..
Jag har en hel del bilder på min "riktiga" kamera (alla foton här är från mobiltelefonen) och även lite videosnuttar som jag skulle vilja lägga in ..  MEN ... jag har tappat bort kabeln till kameran, och har beställt en ny ..
Skickade iväg en beställning i december, betalade och fick ett mail att den var skickad ... smart som jag är så tog jag för givet att den kommer i brevlådan .. måste ju vara ett brev ... så jag meddelade inte någon att hålla koll ifall det kom nåt paket som skulle hämtas ut medan jag var borta ...
Vad hände ??
Svårt att gissa ??
Nej, inte ett dugg .. när jag kom hem så var paketet redan tillbakaskickat till Canon och jag har fått börja om .. men snart så ..
Den som väntar på nåt gott ... osv

För övrigt är det väldigt skönt att vara hemma igen, speciellt nu när tiden har kommit ikapp min hjärna eller om det är tvärtom ..
Första dagarna var lite tunga, speciellt när man vaknar 03:30 en torsdag morgon och är SUPERPIGG !!
Jag läste bok, färgade håret, diskade, åt frukost, städade lite .. allt innan jobbet ... sjukt !

Har kontakt med eleverna som nu är "live" på telefon och det går bra för dom, men jag har aldrig trott nåt annat heller .. och jag saknar dom.
Jag har lovat dom att fira kinesiskt nyår, som är till helgen så av den anledningen har jag pyntat med diverse "nyårspynt" i mitt kök ..

Gong Xi Fa Cai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar