Skyline

Skyline

lördag 1 januari 2011

Packad och glad

Det är svårt att packa för att vara borta en månad .. hur mycket kläder ska man ha med sig ?
Hur mycket kommer jag att shoppa ? Det har varit mitt största problem den här nyårsaftonen.
I morgon åker jag till Shanghai, via Stockholm och Istanbul. Jag ska testa Turkish Airlines för första gången och det ska bli spännande. Jag har ju sett reklamen som går just nu på TV, där hela laget Manchester United sitter och lirar boll ombord ... hoppas dom åker med i morrn oxå, men dom måste ha sina lagjackor på sig isåfall för annars finns det ingen chans att jag skulle känna igen dom ..
Så imorgon blir det en dag i flygplansstol, åker hemifrån vid 11-tiden på förmiddan och landar i Shanghai vid 16-tiden på söndag .. lokal tid.
Hoppas att det går bra att komma in på den här sidan från Shanghai så jag kan uppdatera varje dag, eller regelbundet åtminstone. Allt är inte så enkelt i Kina ...
Nåja ... GOTT NYTT ÅR då önskar jag alla som läser, och själv hoppas jag att 2011 blir det bästa året nånsin.

1 kommentar: