Skyline

Skyline

lördag 1 januari 2011

Ivanhoe

Vad är en nyårsdag utan Ivanhoe ??
Det jag alltid har undrat, sen dom bytte version av filmen (från den svartvita) är HUR kan han välja den ljuslockiga fåntratten istället för den mörka skönheten, som dessutom framstår som Einstein i jämförelse ??
Antingen är han blind eller dum ... va vet jag ??
Nåja, det som kändes lite märkligt idag var att jag inte såg den halvbakis hemma i soffan med en hämtpizza  och en stoor cola i närheten. Nu satt jag i Loungen på Arlanda .. helt ensam för övrigt .. konstigt !!
Har varit och inhandlat 2 gigantiska påsar Twist och en mega påse Djungelvrål som jag ska bjuda klassen på på måndag. Jag läntar till ansiktsuttrycken när dom testar Djungelvrål .. ha ha ... hoppas jag hinner föreviga nån och lägga ut en bild .. vi får se .. eller så skickar dom hem mig.
Nu väntar jag bara på att få åka vidare, 1725 går flyget till Istanbul och senare ikväll fortsätter jag mot Pudong Airport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar