Skyline

Skyline

torsdag 13 januari 2011

Jazzgubbar !!

Ikväll har vi varit på Jazzclub på Peace hotel (igen)
Jag var där första gången när Inger Adelbo, Freja och Andreas var med i Shanghai, sen var jag och Ia där i lördags och ikväll var det premiär för Fredrik ...
Det är ett riktigt coolt ställe, det osar gangster och 20-tal över hela stället och även över gubbarna som spelar jazzen ... inte helt synkade alla gånger, men det är charmigt som tusan ...


Hela hotellet är en orgie i 20-tal och har en stämning som är fantastisk .. man blir nästan sugen på att dansa charleston ...




Nu är vi tillbaka på hotellet igen och slappar .. har varit o shoppat lite "godis" ... mer eller mindre ätbart men man blir sugen på nåt och jag lovar att jag längtar efter svenskt godis ... trodde jag aldrig .. eller en vanlig jävla kanelbulle ...
Här har dom nå slags bullar som är helt vita, eller möjligen lila .. som smakar bulldeg utan socker och har en konsistens som bulldeg ... iuuu

I morgon är det fredag och vi har sovmorgon.
Vårat klassrum är upptaget på morgonen så dom undrade om vi kunde komma en timme senare ... Jamen okej då ... :-)

Nice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar