Skyline

Skyline

måndag 3 januari 2011

Jetlag .. suck !!!



Så här ser det ut när jag kliver ut från hotellet, det här fotot är taget i morse när jag var på väg till jobbet. Jag var dock jätteförvånad att det var så tomt på gatan .. kollade på klockan ... var jag för tidig ???
Lite bilar hela vägen till Sykes så jag trodde ett tag att jag var en dag för tidig ... kan man vara så snurrig ???

Sen fick jag höra att det är kinesisk helgdag idag ... fast inte för alla ... men de flesta ... typ :-)

Har avverkat första kursdagen i en Jetlag-dimma som går till historien som en av de värsta. Jag var ju så trött igår när jag kom hit så jag stupade i säng vid 9 ... vaknade strax efter 1 och kunde inte somna om ...
Jag kollade på TV, läste böcker, drack vatten .. osv osv .. men icke en blund till ..

För mig känns Jetlagen som om jag har åkt båt en hel dag, det gungar och susar i huvudet och så har jag varit så fruktansvärt trött så eleverna tyckte jag skulle åka hem och vila ...
Å vad har jag försökt lära dom idag ??? .. naturligtvis ett tungt kapitel med Direction Codes, Journey Types, Direktion of Fares, Mileage Calculation ... hoja ... knappt en enda övning på hela dan, bara genomgång ...

Har precis fått bekräftat att Fredrik kommer tillbaka nästa vecka .. jippeee !!!

Sen måste jag skicka en stor GRATTIS kram till Tilde som blir 3 år idag. HURRA HURRA HURRA









  

2 kommentarer:

  1. Så roligt att få följa dina dagar... vi har precis kommit hem från kalaset och Tilde var mäkta stolt att hon fyllde tre år i dag! Ha det bra och fortsätt i samma takt att uppdatera bloggen :))
    Kramar från oss!

    /gun

    SvaraRadera
  2. men vad roligt! Nu har jag också hittat hit. vad du är duktig på att skriva kicki!

    SvaraRadera