Skyline

Skyline

onsdag 12 januari 2011

Mina nya glasögon !!!

Det är inte helt lätt att ta ett bra foto på sig själv, men jag har lovat Ia att lägga upp bild på glasögonen efter att jag hämtat dom, och nu har jag gjort det ..
Det är dessa plus ett par till i ungefär samma modell fast lite spräckliga ...
Det är längesen jag har haft glasögon som jag trivts med och jag har aldrig haft progressiva glas så det tar väl ett tag och vänja sig har jag förstått ... just nu gungar det lite grann när jag rör på huvudet, men dom känns jättebra och jag är supernöjd ...

Efter att vi hämtat glasögonen i eftermiddag försökte vi ta en taxi på gatan ... mitt i rusningstrafik på en "motorväg" .. vi insåg det omöjliga så vi gick in på Hotel Intercontinental som vi passerade och körde en spontan-After work .. tog en öl i baren och sen lät vi Hotellkillen fixa en taxi åt oss ... vi var väldigt överens om att det var ett suveränt beslut ...

Receptionen på Hotel Intercontinental ... supercoolt !!

After Work ... de är ju lill-lördag :-)

Annars har det varit en bra dag i klassrummet. Det går framåt varje dag och dom är riktigt duktiga.


Daisy och Kelly
Kelly har förresten träffat svenska kungen, hon jobbade som översättare på Shanghai Expo 2010

Kerry och Bobo

Fredrik och den nya tjejen från Japan, Nanami

Idag har jag förresten lärt mig säga öra på mandarin ...
Hejdå lilltå


1 kommentar:

  1. Snygga brillor, jag har också beställt några liknande... kommer nästa vecka, stora skillnaden är priset ;)

    SvaraRadera