Skyline

Skyline

tisdag 11 januari 2011

Pizza hut !!

Att det kan vara så fruktansvärt gott emellanåt att käka på Pizza Hut ??? Jag vet inte om man blir extra sugen på västerländskt käk här och att det är därför det är så gott ..
Ikväll blev det i alla fall det och det känns bra ..
Ia åkte i morse och borde nog landa i Finland när som helst, hoppas att allt har gått bra och att hon var fått sova lite grann i alla fall .. flygtiden känns lite kortare då ...

Vi har kört hårt med eleverna idag, dom har nästan uteslutande fått jobba själv med övningar, för det är bästa sättet att lära sig ...
Sen har vi tränat på våran mandarin .. språket alltså .. men det är svåååårt .. :-)

Jag lärde Kerry att säga: Jag är en Lulebo ... och det lät så coolt när han gick omkring i klassrummet och malde .. Jag är en Lulebo, jag är en Lulebo .. he he

På lördag är det Personalfest för hela Sykes, och vi är bjudna .. vi ska gå ut och käka först med klassen och sen är själva festen på nån teater här i närheten med uppträdanden av de anställda m.m

Gary trodde att det började ca 1830 och höll på i ca 2 timmar ... Ja, ok .. kul ... å sen då ??
- then we go home ...

What ??

Fest ?? :-)

Inte vet jag .. vi får väl se vad det blir .. vi får väl dra med oss några elever (dom som får vara ute efter mörkrets inbrott) och göra egen fest ... de löser sig ...

I morrn efter jobbet ska jag hämta mina nya glasögon !!! Spännande !!!



Så här säljer man kött mitt i stan ... fotot är taget från taxin på väg hem till hotellet ... myysigt !!

 Detta är Jinmao Tower där vi var i går kväll. De har en bar på 87:e våningen som heter Cloud9 .. riktigt cool men västerländsk och dyyyr .. om man jämför ...

Det som är spännande verkar vara uppåt ... :-)

Hissdörrarna på mitt hotell ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar