Skyline

Skyline

onsdag 19 januari 2011

Homegoing party

Idag har eleverna ordnat Homegoing party för oss, för Fredrik åker hem ikväll. Han har redan lämnat mig, sitter nog i en taxi mot flygplatsen just nu ..
Vi har haft sista dagen på EuroBonus utbildningen idag och hade en mindre test på eftermiddagen. I testet fanns det två frågor som inte ens hade pratat om, men dom hade rätt svar på de ändå ... de vet hur och var dom ska hitta svaren, så dessa elever kommer att klara sig bra i SAS-djungeln, jag är helt övertygad .. och det har vi sagt åt dom oxå, flera gånger ...

I eftermiddag så smet några iväg från klassrummet och så kom dom tillbaka med presenter åt oss, och världens finaste kort. Alla hade skrivit personliga hälsningar, jag hade jättesvårt att hålla tårarna tillbaka ..
Nån hade skrivit mitt namn med kinesiska tecken, och en har skrivit att hon kommer att dansa till "Rose Garden" nästa gång hon hör den och tänka på mig ... osv osv

Nanami från Japan frågade om jag skulle komma tillbaka imorrn, och det ska jag ju .. Å va bra sa hon annars hade jag börjat gråta om bägge lämnar oss nu ..

Eleverna hade dessutom beställt mat från KFC till allihopa och kaffe från CoCo, det populäraste kaffestället i Shanghai nu .. smakar som Starbucks men mycket billigare ... jättegott !!




En glädjande nyhet för mig är att jag åker hem tidigare än planerat ... Jihaa ... jag kommer att åka hem på tisdag den 25 januari och det känns toppen ..
Det hade varit roligt att vara kvar när dom går live och börjar ta telefon, men det är först på torsdag och sen är det så fullt på flygen så jag hade inte kunnat åka hem förrän tidigast måndag, så då är det mer värt att åka hem istället ..

Sista helgen för shopping !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar